Saturday, September 6, 2014

Hadi cabar kelompok PAS tubuh parti sendiri

Hadi cabar kelompok PAS tubuh parti sendiri adalah entri ulangsiar dari sesawang Indah. Belohog Kata Kunci Ayat Sebaris berkongsi informasi terkini, maklumat semasa dan coretan umum untuk blog reader di Malaysia. Semoga Hadi cabar kelompok PAS tubuh parti sendiri sama ada tersurat atau tersirat dapat memberi nilai-nilai yang menjadikan kehidupan lebih baik dari sebelummnya. Sekiranya perlu, boleh kongsikan/sebarkan entri Hadi cabar kelompok PAS tubuh parti sendiri ini di laman sosial. Wallahu'alam bissawab.


Hadi cabar kelompok PAS tubuh parti sendiri



6 Sep 2014


Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang mencabar golongan yang berselisih pendapat dalam PAS agar keluar parti untuk menubuhkan gerakan sendiri.



Dengan nada berseloroh, beliau mengumpamakan golongan tersebut sebagai pengacau seperti nyamuk yang mengganggu tidur.



"Jadi mereka yang berlainan pendapat dalam PAS ni, dia nak tubuh parti sila, baik dia keluar dia tubuh parti sendiri, senang tak payah duduk dalam," ujarnya disambut dengan laungan takbir.



"Kalau duduk dalam, kalau ada nyamuk seekor tak jenera (lena) tidur kita pun, itu dia, senang nak tubuh parti, sila,” katanya seperti dipetik dalam laporan lidah parti itu, Harakahdaily hari ini.



Beliau dilaporkan berkata demikian ketia dalam satu program dialog di Rusila, Terengganu semalam.



Menurut laporan Harakahdaily semalam, Hadi turut ditanya mengenai ura-ura penubuhan parti baru dengan nama Parti Ummah Sejahtera Malaysia (Pasma).



Hadi bagaimanapun berkata beliau tidak tahu menahu mengenai perkara itu.


Hadi cabar kelompok PAS tubuh parti sendiri adalah Entri ulangsiar dari sesawang indah. Credit dan Penghargaan kepada Indah iaitu penulis/pemilik asalnya. All due respect dan Trimas kerana menghargai laman Sesawang Belohog.

Share this

0 Comment to "Hadi cabar kelompok PAS tubuh parti sendiri"

Post a Comment