Saturday, September 6, 2014

Nenek Berumur 97 Tahun Ditemukan Mati di dalam Peti Sejuk

Nenek Berumur 97 Tahun Ditemukan Mati di dalam Peti Sejuk adalah entri ulangsiar dari sesawang Indah. Belohog Kata Kunci Ayat Sebaris berkongsi informasi terkini, maklumat semasa dan coretan umum untuk blog reader di Malaysia. Semoga Nenek Berumur 97 Tahun Ditemukan Mati di dalam Peti Sejuk sama ada tersurat atau tersirat dapat memberi nilai-nilai yang menjadikan kehidupan lebih baik dari sebelummnya. Sekiranya perlu, boleh kongsikan/sebarkan entri Nenek Berumur 97 Tahun Ditemukan Mati di dalam Peti Sejuk ini di laman sosial. Wallahu'alam bissawab.


Nenek Berumur 97 Tahun Ditemukan Mati di dalam Peti Sejuk



05/09/2014









Mexico City, - Seorang nenek berumur 97 tahun ditemukan mati dalam sebuah peti sejuk di rumahnya di Mexico. Wanita tersebut berasal dari Amerika Syarikat.



Jasad nenek tersebut ditemuidi Playas de Rosarito, sekitar 25 kilometer dari perbatasan dengan California, AS. Menurut Dewan Pariwisata Mexico, sekitar 14 ribu warga AS, khususnya para lanjut usia, tinggal di wilayah tersebut.



Seperti diberitakan kantor berita AFP, Jumaat (5/9/2014), wanita tersebut diidentifikasi sebagai Hellen Minley asal Ohio, AS. Dia tinggal di kota resort Mexico tersebut bersama sepasang suami isteri yang mengurusnya. Pasangan tersebut ketika ini belum diketahui keberadaannya.



Jasad Minley ditemui dalam sebuah peti sejuk dua pintu yang diikat dengan tuala. Menurut Jesus Antonio Chavez Hoyos, wakil pendakwa umum di Tijuana, dekat Playas de Rosarito, tidak ditemukan tanda-tanda kekerasan pada jasad Minley.



Penemuan jasad ini bermula ketika seorang pekerja yang sedang melakukan perbaikan di rumah tersebut, melihat titisan darah di dalam rumah Minley. Dia pun langsung melapor kepada polis .

sumber:detikNes


Nenek Berumur 97 Tahun Ditemukan Mati di dalam Peti Sejuk adalah Entri ulangsiar dari sesawang indah. Credit dan Penghargaan kepada Indah iaitu penulis/pemilik asalnya. All due respect dan Trimas kerana menghargai laman Sesawang Belohog.

Share this

0 Comment to "Nenek Berumur 97 Tahun Ditemukan Mati di dalam Peti Sejuk"

Post a Comment