Thursday, August 14, 2014

SUAMI MENGANDUNG SEBAB BERPERWATAKKAN SONGSANG

SUAMI MENGANDUNG SEBAB BERPERWATAKKAN SONGSANG adalah entri ulangsiar dari sesawang Lekat Lekit. Belohog Kata Kunci Ayat Sebaris berkongsi informasi terkini, maklumat semasa dan coretan umum untuk blog reader di Malaysia. Semoga SUAMI MENGANDUNG SEBAB BERPERWATAKKAN SONGSANG sama ada tersurat atau tersirat dapat memberi nilai-nilai yang menjadikan kehidupan lebih baik dari sebelummnya. Sekiranya perlu, boleh kongsikan/sebarkan entri SUAMI MENGANDUNG SEBAB BERPERWATAKKAN SONGSANG ini di laman sosial. Wallahu'alam bissawab.


SUAMI MENGANDUNG SEBAB BERPERWATAKKAN SONGSANG


Orang baca tajuk entri pun pening nak paham. Aku nak buat tajuk entri tu pening jugak. Hahahahaha.. Yelah, apa ke maksud suami mengandung sebab berperwatakan songsang ni?? Takpe.. takpe.. jangan panik bagai dunia nak kiamat even tu salah satu tanda kiamat, kejab lagi aku jelaskan kat korang yer...




Sumber google



tengah malam semalam terbaca post dari page Harian Metro pasal 1 pasangan konon pelik tapi sebenarnya aku tak rasa pelik pun. Tak rasa unik atau Wow pun dengan kejadian tu. Rasa geli tu maybe ada jugak. hahahaha.. Sepasang suami isteri.. yang si suami mengandung anak hasil hubungan mereka. Suami mengandung?? Sebab caption dia Bapa tu yang buat orang pelik. Bapa adalah gelaran pada lelaki yang bakal atau dah ada anak.. Lelaki mana boleh mengandung. Dia takde fungsi @ organ yang membolehkan dia mengandung even dia tukar jantina sekalipun.




Sumber Harian Metro



Apa yang berlaku pada pasangan ni hanya kerana mereka berpewatakan songsang bukan mereka melakukan hubungan songsang yer... Bagi aku hubungan dorang tak songsang.. sebab lelaki berkahwin dengan perempuan. Cuma perwatakkan mereka jer yang songsang. Yang patut jadi bini berpewatakkan suami, yang patut jadi suami berpewatakkan isteri tu yang nampak macam songsang. Bila yang berlagak macam lelaki kemudian mengandung.. semua orang nampak pelik la macam si suami yang mengandung padahal yang mengandung tu sebenarnya perempuan tapi berpewatakkan lelaki jer.



Itu apa yang aku agak dalam kisah dorang ni sebab harian metro blur artikel tu. Biasa la.. taknak artikel dorang di plagiat sebelum surat khabar di jual. Tapi dari tajuk berita tu rasanya 90% kisahnya camtu la. Mustahil la kalau di lahirkan dengan organ2 lelaki boleh mengandung. lelaki mana ada rahim.. ye dak?? Kalau lelaki bernama Rahim ada la, kan??



Moral Of The Story.. jadilah seperti apa yang Allah jadikan jangan nak mengubah ciptaan Allah sehingga merosakkan sesuatu yang dah cukup sempurna.



SUAMI MENGANDUNG SEBAB BERPERWATAKKAN SONGSANG adalah Entri ulangsiar dari sesawang Lekat Lekit. Credit dan Penghargaan kepada Melekit iaitu penulis/pemilik asalnya. All due respect dan Trimas kerana menghargai laman Sesawang Belohog.

Share this

0 Comment to "SUAMI MENGANDUNG SEBAB BERPERWATAKKAN SONGSANG"

Post a Comment