Saturday, July 12, 2014

Warga Yahudi Israel Tonton Gaza Dibom Seperti di Panggung Wayang

Warga Yahudi Israel Tonton Gaza Dibom Seperti di Panggung Wayang adalah entri ulangsiar dari sesawang Billy Info. Belohog Kata Kunci Ayat Sebaris berkongsi informasi terkini, maklumat semasa dan coretan umum untuk blog reader di Malaysia. Semoga Warga Yahudi Israel Tonton Gaza Dibom Seperti di Panggung Wayang sama ada tersurat atau tersirat dapat memberi nilai-nilai yang menjadikan kehidupan lebih baik dari sebelummnya. Sekiranya perlu, boleh kongsikan/sebarkan entri Warga Yahudi Israel Tonton Gaza Dibom Seperti di Panggung Wayang ini di laman sosial. Wallahu'alam bissawab.


Warga Yahudi Israel Tonton Gaza Dibom Seperti di Panggung Wayang










Pemandangan kontra terjadi di Semenanjung Gaza, Palestin dan padang pasir Negev, Israel. Dua wilayah ini bersempadan, tetapi warga Gaza bertarung nyawa sedangkan warga Negev sebaliknya menonton tragedi itu.






Sebuah foto yang dipost di Twitter oleh wartawan Denmark menggambarkan warga Israel sedang duduk-duduk di puncak bukit, menonton gempuran ke atas Gaza, dan bersorak saat bom-bom skala besar Israel menghentam wilayah Palestin tersebut.



Teruskan Bacaan Anda......

Warga Yahudi Israel Tonton Gaza Dibom Seperti di Panggung Wayang adalah Entri ulangsiar dari sesawang Billy Info. Credit dan Penghargaan kepada Billy iaitu penulis/pemilik asalnya. All due respect dan Trimas kerana menghargai laman Sesawang Belohog.

Share this

0 Comment to "Warga Yahudi Israel Tonton Gaza Dibom Seperti di Panggung Wayang"

Post a Comment