Saturday, July 12, 2014

ISIS (ISIL) tembak roket dari Gaza ke Israel

ISIS (ISIL) tembak roket dari Gaza ke Israel adalah entri ulangsiar dari sesawang Indah. Belohog Kata Kunci Ayat Sebaris berkongsi informasi terkini, maklumat semasa dan coretan umum untuk blog reader di Malaysia. Semoga ISIS (ISIL) tembak roket dari Gaza ke Israel sama ada tersurat atau tersirat dapat memberi nilai-nilai yang menjadikan kehidupan lebih baik dari sebelummnya. Sekiranya perlu, boleh kongsikan/sebarkan entri ISIS (ISIL) tembak roket dari Gaza ke Israel ini di laman sosial. Wallahu'alam bissawab.


ISIS (ISIL) tembak roket dari Gaza ke Israel



12/7/14




ISIS luncurkan roket dari Gaza ke Israel

Roket dari Gaza. ©geobazari.com

Meskipun jurucakap Negara Islam Irak dan Syria (ISIS) Nidal Nuseiri mengatakan kelompok militannya belum akan melawan Israel, namun dalam rakaman video diunggah ke video YouTube, terlihat lelaki dipercayai anggota kelompok ISIS melancarkan roket dari Gaza ke Israel.



Web israelnationalnews.com melaporkan, Khamis (10/7), semua ada delapan roket ditembakkan oleh mereka dalam beberapa hari belakangan ini.



Mereka terlihat melancarkan roket-roket serangan itu baik pada waktu siang maupun malam.



Di bahagian akhir video terlihat pasukan udara Israel menyerang peluncur roket milik mereka. Rupanya pesawat tentera Israel sedang berpatrol di daerah itu melihat serangan itu dan terus menyerang mereka. Merdeka.com


ISIS (ISIL) tembak roket dari Gaza ke Israel adalah Entri ulangsiar dari sesawang indah. Credit dan Penghargaan kepada Indah iaitu penulis/pemilik asalnya. All due respect dan Trimas kerana menghargai laman Sesawang Belohog.

Share this

0 Comment to "ISIS (ISIL) tembak roket dari Gaza ke Israel"

Post a Comment