Sunday, July 13, 2014

Belohog dengan 10 Jenis Manusia Gelandangan

10 Jenis Manusia Gelandangan adalah entri ulangsiar dari sesawang Kaca Mata. Belohog Kata Kunci Ayat Sebaris berkongsi informasi terkini, maklumat semasa dan coretan umum untuk blog reader di Malaysia. Semoga 10 Jenis Manusia Gelandangan sama ada tersurat atau tersirat dapat memberi nilai-nilai yang menjadikan kehidupan lebih baik dari sebelummnya. Sekiranya perlu, boleh kongsikan/sebarkan entri 10 Jenis Manusia Gelandangan ini di laman sosial. Wallahu'alam bissawab.


10 Jenis Manusia Gelandangan


Geladangan boleh dimaksudkan orang yg tidak tentu tempat kediaman dan pekerjaannya. Sebenarnya gelandangan boleh dikategorikan kepada beberapa jenis gelandangan Manusia Homeless atau Gelandangan Berikut adalah 10 Jenis Gelandangan Yang Biasa Ditemui. 1. Gelandangan: Mempunyai pekerjaan Gelandangan ini mempunyai pekerjaan yang tetap atau sambilan, akan tetapi pendapatan yang diterima

10 Jenis Manusia Gelandangan adalah Entri ulangsiar dari sesawang Kaca Mata. Credit dan Penghargaan kepada Kaca Mata iaitu penulis/pemilik asalnya. All due respect dan Trimas kerana menghargai laman Sesawang Belohog.

Share this

0 Comment to "Belohog dengan 10 Jenis Manusia Gelandangan"

Post a Comment