Sunday, August 10, 2014

Pesawat Iran dengan 40 penumpang jatuh di Teheran

Pesawat Iran dengan 40 penumpang jatuh di Teheran adalah entri ulangsiar dari sesawang Indah. Belohog Kata Kunci Ayat Sebaris berkongsi informasi terkini, maklumat semasa dan coretan umum untuk blog reader di Malaysia. Semoga Pesawat Iran dengan 40 penumpang jatuh di Teheran sama ada tersurat atau tersirat dapat memberi nilai-nilai yang menjadikan kehidupan lebih baik dari sebelummnya. Sekiranya perlu, boleh kongsikan/sebarkan entri Pesawat Iran dengan 40 penumpang jatuh di Teheran ini di laman sosial. Wallahu'alam bissawab.


Pesawat Iran dengan 40 penumpang jatuh di Teheran





10/8/14
TEHERAN, Sebuah pesawat penumpang milik Taban Airlines, Iran, jatuh di sebuah kompleks perumahan di Teheran, Ahad (10/8/2014).



Televisyen Iran melaporkan, pesawat itu jatuh setelah lepas landasan dari lapangan terbang Mehrabad dalam penerbangan menuju Kota Tabas. Pesawat Iran-141 itu membawa sekitar 40 orang.



Menurut kantor berita IRNA dan Fars, pesawat itu jatuh pada pukul 09.14 waktu setempat. KOMPAS.com












Editor : Kistyarini
Sumber : AP, AFP


Pesawat Iran dengan 40 penumpang jatuh di Teheran adalah Entri ulangsiar dari sesawang indah. Credit dan Penghargaan kepada Indah iaitu penulis/pemilik asalnya. All due respect dan Trimas kerana menghargai laman Sesawang Belohog.

Share this

0 Comment to "Pesawat Iran dengan 40 penumpang jatuh di Teheran"

Post a Comment