Monday, August 25, 2014

Isu MB: Khalid menghadap Sultan esok

Isu MB: Khalid menghadap Sultan esok adalah entri ulangsiar dari sesawang Indah. Belohog Kata Kunci Ayat Sebaris berkongsi informasi terkini, maklumat semasa dan coretan umum untuk blog reader di Malaysia. Semoga Isu MB: Khalid menghadap Sultan esok sama ada tersurat atau tersirat dapat memberi nilai-nilai yang menjadikan kehidupan lebih baik dari sebelummnya. Sekiranya perlu, boleh kongsikan/sebarkan entri Isu MB: Khalid menghadap Sultan esok ini di laman sosial. Wallahu'alam bissawab.


Isu MB: Khalid menghadap Sultan esok








  • Abdul Khalid Ibrahim




SHAH ALAM - [DIKEMASKINI] Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim mengesahkan akan menghadap Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah jam 2.30 petang esok.



Beliau memberitahu perkara itu kepada pemberita selepas Majlis Perhimpunan Bulanan Jabatan Kerajaan Negeri Selangor, di sini, hari ini.



Sultan Selangor sebelum ini memendekkan tempoh percutian baginda ke luar negara bagi merungkai kemelut bersabit isu jawatan menteri besar.



Baginda pada awalnya dijadual berangkat pulang lusa namun dilaporkan kembali ke tanah air pada Sabtu.



Kemelut jawatan Menteri Besar Selangor semakin meruncing apabila Abdul Khalid dikatakan hilang sokongan majoriti Adun menerusi 30 surat akuan bersumpah menyatakan hilang kepercayaan kepada pentadbirannya.



Pertemuan Abdul Khalid dengan Sultan Selangor esok adalah titik paling penting dalam menentukan hala tuju politik Selangor selepas ini.


Isu MB: Khalid menghadap Sultan esok adalah Entri ulangsiar dari sesawang indah. Credit dan Penghargaan kepada Indah iaitu penulis/pemilik asalnya. All due respect dan Trimas kerana menghargai laman Sesawang Belohog.

Share this

0 Comment to "Isu MB: Khalid menghadap Sultan esok"

Post a Comment