Wednesday, July 9, 2014

Perbandingan Matinya 3 Pemuda Yahudi dan Pembunuhan 1500 Kanak-Kanak Palestin

Perbandingan Matinya 3 Pemuda Yahudi dan Pembunuhan 1500 Kanak-Kanak Palestin adalah entri ulangsiar dari sesawang Billy Info. Belohog Kata Kunci Ayat Sebaris berkongsi informasi terkini, maklumat semasa dan coretan umum untuk blog reader di Malaysia. Semoga Perbandingan Matinya 3 Pemuda Yahudi dan Pembunuhan 1500 Kanak-Kanak Palestin sama ada tersurat atau tersirat dapat memberi nilai-nilai yang menjadikan kehidupan lebih baik dari sebelummnya. Sekiranya perlu, boleh kongsikan/sebarkan entri Perbandingan Matinya 3 Pemuda Yahudi dan Pembunuhan 1500 Kanak-Kanak Palestin ini di laman sosial. Wallahu'alam bissawab.


Perbandingan Matinya 3 Pemuda Yahudi dan Pembunuhan 1500 Kanak-Kanak Palestin










Dunia Barat seolah gempar, media mainstream bertalu-talu menyiarkan berita tiga orang pemuda Israel mati dibunuh. Hamas lagi-lagi dijadikan kambing hitam. Pemerintah Benjamin Netanyahu menuntut balas, ribuan warga Tebing Barat dan Gaza terancam mati.






Naftali Frankel, 17; Gilad Shaar, 16; dan Eyal Yifrach, 19 (gambar atas); rakyat Yahudi yang diculik berdekatan Hebron pada 12 Jun lalu ditemui mati di sebuah lubang cetek. Sebelum itu, hilangnya ketiga-tiga pemuda ini menggoncangkan hati masyarakat Israel yang langsung melancarkan kempen pencarian di media sosial. Tentera zionis tanpa berlengah melancarkan misi pencarian bertajuk 'Operasi Penjaga Saudara'.




Teruskan Bacaan Anda......

Perbandingan Matinya 3 Pemuda Yahudi dan Pembunuhan 1500 Kanak-Kanak Palestin adalah Entri ulangsiar dari sesawang Billy Info. Credit dan Penghargaan kepada Billy iaitu penulis/pemilik asalnya. All due respect dan Trimas kerana menghargai laman Sesawang Belohog.

Share this

0 Comment to "Perbandingan Matinya 3 Pemuda Yahudi dan Pembunuhan 1500 Kanak-Kanak Palestin"

Post a Comment