Friday, July 11, 2014

Serangan mengejut Al-Qassam ke atas Pengkalan Tentera Laut Israel

Serangan mengejut Al-Qassam ke atas Pengkalan Tentera Laut Israel adalah entri ulangsiar dari sesawang Indah. Belohog Kata Kunci Ayat Sebaris berkongsi informasi terkini, maklumat semasa dan coretan umum untuk blog reader di Malaysia. Semoga Serangan mengejut Al-Qassam ke atas Pengkalan Tentera Laut Israel sama ada tersurat atau tersirat dapat memberi nilai-nilai yang menjadikan kehidupan lebih baik dari sebelummnya. Sekiranya perlu, boleh kongsikan/sebarkan entri Serangan mengejut Al-Qassam ke atas Pengkalan Tentera Laut Israel ini di laman sosial. Wallahu'alam bissawab.


Serangan mengejut Al-Qassam ke atas Pengkalan Tentera Laut Israel





Written By canang on Jumaat, 11 Julai 2014






Ketika tentera rejim Israel sedang giat mengebom penduduk Palestin di Gaza, Mujahidin Bridged Izzuddin Al-Qassam melakukan KEJUTAN yang tanpa disangka-sangka dengan menyerbu dan melakukan serangan dari dalam wilayah Israel sendiri.



Al-Qassam dalam kenyataan rasminya mengaku bertanggungjawab melakukan serangan ke atas Pengkalan Tentera Laut Israel, Zikim di Ashkelon.


Serangan mengejut Al-Qassam ke atas Pengkalan Tentera Laut Israel adalah Entri ulangsiar dari sesawang indah. Credit dan Penghargaan kepada Indah iaitu penulis/pemilik asalnya. All due respect dan Trimas kerana menghargai laman Sesawang Belohog.

Share this

0 Comment to "Serangan mengejut Al-Qassam ke atas Pengkalan Tentera Laut Israel"

Post a Comment