Saturday, July 12, 2014

Polis kata luka di badan Regina akibat calar

Polis kata luka di badan Regina akibat calar adalah entri ulangsiar dari sesawang Indah. Belohog Kata Kunci Ayat Sebaris berkongsi informasi terkini, maklumat semasa dan coretan umum untuk blog reader di Malaysia. Semoga Polis kata luka di badan Regina akibat calar sama ada tersurat atau tersirat dapat memberi nilai-nilai yang menjadikan kehidupan lebih baik dari sebelummnya. Sekiranya perlu, boleh kongsikan/sebarkan entri Polis kata luka di badan Regina akibat calar ini di laman sosial. Wallahu'alam bissawab.


Polis kata luka di badan Regina akibat calar



- 12 Jul 2014



Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Johor Datuk Hasnan Hassan berkata siasatan ke atas mayat model sambilan Estonia mendapati luka yang dialami itu adalah kesan lebam dan calar.



Laporan Sinar Harian yang memetik kenyataan Hasnan menyebut, polis bagaimanapun masih menunggu laporan bedah siasat ke atas mayat Regina Soosalu, 29, bagi mengesahkan punca sebenar kematiannya.



“Kita masih menunggu keputusan makmal untuk memperolehi jawapan punca kesan lebam dan calar pada mayat mangsa,” katanya seperti dipetik dalam laporan tersebut. Malaysiakini


Polis kata luka di badan Regina akibat calar adalah Entri ulangsiar dari sesawang indah. Credit dan Penghargaan kepada Indah iaitu penulis/pemilik asalnya. All due respect dan Trimas kerana menghargai laman Sesawang Belohog.

Share this

0 Comment to "Polis kata luka di badan Regina akibat calar"

Post a Comment