Sunday, June 15, 2014

CADBURY GUNA BLOGGER UNTUK YAKINKAN PENGGUNA

Kata Kunci Ayat Sebaris mengenai CADBURY GUNA BLOGGER UNTUK YAKINKAN PENGGUNA di Sesawang Belohog.






Blogger sekarang bukan blogger dulu.blogger sekarang ada kepentingan dah nak2 lagi bab2 mempromosikan apa2 sebab tu advertiser dah banyak beri kepercayaan pada blogger. maybe sebab blogger lebih di percayai,maka cadbury pun nak gunakan blogger untuk meraih kepercayaan pengguna.


Terbaca kat sinar harian tadi yang cadbury nak buat demo makan coklat cadbury bersama 100 orang termasuk blogger untuk meraih kembali kepercayaan pengguna untuk menyokong produk mereka yang pernah disahkan ada DNA babi haritu.


Kalau den la buat masa ni memang tak berapa yakin even dia ajak 1000 orang Islam makan pun. Pada korang yang yakin nak kembali makan cadbury,aku tak pertikaikan apa2. Tu hak anda. yang nak melantak tekak masing2.


p/s : Gamaknya siapa yer blogger2 tu?



. Belohoknya!

Credit kepada penulis asal: CADBURY GUNA BLOGGER UNTUK YAKINKAN PENGGUNA.

Share this

Rain Above Love Under Luna. Where there is love there is life and yes im in love with you.

0 Comment to "CADBURY GUNA BLOGGER UNTUK YAKINKAN PENGGUNA"

Post a Comment