Thursday, October 2, 2014

Besi satu meter tembus kaki

Besi satu meter tembus kaki adalah entri ulangsiar dari sesawang Indah. Belohog Kata Kunci Ayat Sebaris berkongsi informasi terkini, maklumat semasa dan coretan umum untuk blog reader di Malaysia. Semoga Besi satu meter tembus kaki sama ada tersurat atau tersirat dapat memberi nilai-nilai yang menjadikan kehidupan lebih baik dari sebelummnya. Sekiranya perlu, boleh kongsikan/sebarkan entri Besi satu meter tembus kaki ini di laman sosial. Wallahu'alam bissawab.


Besi satu meter tembus kaki




2/10/14





Oleh Azahar Hashim dan Zuliaty Zulkiffli


Kulim: Seorang remaja perempuan cedera selepas kaki kirinya ditembusi besi konkrit sepanjang satu meter ketika membonceng motosikal di Bukit Kukus, di sini, malam tadi.




Kejadian berlaku kira-kira jam 9 malam menyebabkan bahagian bawah buku lali pada kaki mangsa berusia 19 tahun mengalami pendarahan.



Difahamkan, mangsa dikejarkan ke Unit Kecemasan Hospital Kulim untuk rawatan, sebelum Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) dipanggil untuk bantuan.



Ketua Operasi Balai Bomba dan Penyelamat (BBP) Kulim Hi-Tech Mohd Faisol Shuaib berkata, sepasukan empat anggota dihantar ke Hospital Kulim untuk membantu memotong besi terbabit menggunakan pemotong hidraulik.



Foto KAKI kiri ditembusi besi konkrit sepanjang satu meter FOTO ihsan Bomba





"Keadaan mangsa kini dilapor stabil dan diserahkan kepada pihak hospital untuk rawatan susulan," katanya.




Belum dapat dipastikan macam mana kejadian boleh berlaku. myMetro


Besi satu meter tembus kaki adalah Entri ulangsiar dari sesawang indah. Credit dan Penghargaan kepada Indah iaitu penulis/pemilik asalnya. All due respect dan Trimas kerana menghargai laman Sesawang Belohog.

Share this

0 Comment to "Besi satu meter tembus kaki"

Post a Comment