Wednesday, September 24, 2014

Silakan tangkap saya, kata Dr M

Silakan tangkap saya, kata Dr M adalah entri ulangsiar dari sesawang Indah. Belohog Kata Kunci Ayat Sebaris berkongsi informasi terkini, maklumat semasa dan coretan umum untuk blog reader di Malaysia. Semoga Silakan tangkap saya, kata Dr M sama ada tersurat atau tersirat dapat memberi nilai-nilai yang menjadikan kehidupan lebih baik dari sebelummnya. Sekiranya perlu, boleh kongsikan/sebarkan entri Silakan tangkap saya, kata Dr M ini di laman sosial. Wallahu'alam bissawab.


Silakan tangkap saya, kata Dr M


24 Sep 2014


“Silakan tangkap saya.”

Begitu reaksi bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad terhadap laporan polis seorang wakil rakyat DAP yang mendakwa beliau mengucapkan kenyataan berunsur hasutan semasa Perhimpunan Agung Umno pada tahun 2010.

Malaysiakini



Silakan tangkap saya, kata Dr M adalah Entri ulangsiar dari sesawang indah. Credit dan Penghargaan kepada Indah iaitu penulis/pemilik asalnya. All due respect dan Trimas kerana menghargai laman Sesawang Belohog.

Share this

0 Comment to "Silakan tangkap saya, kata Dr M"

Post a Comment