Thursday, September 25, 2014

Malang tak berbau. Lori datang ‘bersarapan’

Malang tak berbau. Lori datang ‘bersarapan’ adalah entri ulangsiar dari sesawang Indah. Belohog Kata Kunci Ayat Sebaris berkongsi informasi terkini, maklumat semasa dan coretan umum untuk blog reader di Malaysia. Semoga Malang tak berbau. Lori datang ‘bersarapan’ sama ada tersurat atau tersirat dapat memberi nilai-nilai yang menjadikan kehidupan lebih baik dari sebelummnya. Sekiranya perlu, boleh kongsikan/sebarkan entri Malang tak berbau. Lori datang ‘bersarapan’ ini di laman sosial. Wallahu'alam bissawab.


Malang tak berbau. Lori datang ‘bersarapan’



25/9/14


Oleh Rosliza Mohamed


Kota Bharu: “Saya pengsan seketika kerana terlalu terkejut melihat lori pasir itu tiba-tiba meluru laju ke arah kedai makan bapa saudara, Fauzi Yakob,” kata Zarifah Hasan, 45, menceritakan kejadian lori merempuh kedai makan tempatnya bekerja di Kampung Dewan Beta, di sini, semalam.




Dalam kejadian jam 9.30 pagi itu, 10 pelanggan yang sedang menjamu selera lari lintang-pukang untuk menyelamatkan diri berikutan lori dipandu lelaki berusia lingkungan 30-an gagal dikawal dan terbabas ke kiri jalan sebelum merempuh kedai.


Difahamkan, brek kenderaan itu gagal berfungsi dengan baik menyebabkan pemandunya merempuh apa saja halangan di depannya.

Turut rosak teruk sebuah kereta Proton Iswara kepunyaan pemilik kedai dan motosikal Honda pelanggan.


Foto KEADAAN lori yang merempuh sebuah kedai makan di Kampung Dewan Beta.




Menurut Zarifah, ketika kejadian dia sedang berdiri di depan kedai sambil melihat pelanggan sedang minum dan makan pagi.


Malang tak berbau. Lori datang ‘bersarapan’ adalah Entri ulangsiar dari sesawang indah. Credit dan Penghargaan kepada Indah iaitu penulis/pemilik asalnya. All due respect dan Trimas kerana menghargai laman Sesawang Belohog.

Share this

0 Comment to "Malang tak berbau. Lori datang ‘bersarapan’"

Post a Comment