Friday, September 5, 2014

'PAS kiamat jika kerjasama dengan Umno'

'PAS kiamat jika kerjasama dengan Umno' adalah entri ulangsiar dari sesawang Indah. Belohog Kata Kunci Ayat Sebaris berkongsi informasi terkini, maklumat semasa dan coretan umum untuk blog reader di Malaysia. Semoga 'PAS kiamat jika kerjasama dengan Umno' sama ada tersurat atau tersirat dapat memberi nilai-nilai yang menjadikan kehidupan lebih baik dari sebelummnya. Sekiranya perlu, boleh kongsikan/sebarkan entri 'PAS kiamat jika kerjasama dengan Umno' ini di laman sosial. Wallahu'alam bissawab.


'PAS kiamat jika kerjasama dengan Umno'



4 Sep 2014


Cakap-cakap berhubung kerjasama PAS dan Umno kini membimbangkan pemimpin parti Islam itu.



Tanpa bersembunyi, anggota jawatankuasa Pusat PAS Dr Dzulkefly Ahmad memberikan amaran supaya perkara itu tidak berlaku kerana “kiamat jika PAS bekerjasama dengan Umno”.



Katanya, tiada sebarang kemungkinan untuk bekerjasama dengan parti lawan itu atau mana-mana blok ketuanan Melayu kerana “ia bukan cara negara ini untuk membangun”.



“Ia bertentangan dengan perkara pokok pentadbiran dan kerajaan seperti disebut dalam al-Quran, yang dipegang PAS selama ini.



“(Kerjasama dengan Umno) seolah-olah datangnya hari kiamat,” katanya kepada Malaysiakini.


'PAS kiamat jika kerjasama dengan Umno' adalah Entri ulangsiar dari sesawang indah. Credit dan Penghargaan kepada Indah iaitu penulis/pemilik asalnya. All due respect dan Trimas kerana menghargai laman Sesawang Belohog.

Share this

0 Comment to "'PAS kiamat jika kerjasama dengan Umno'"

Post a Comment