Tuesday, August 19, 2014

Rodziah lapor polis pada portal berita (lupa diri) yang memfitnahnya

Rodziah lapor polis pada portal berita (lupa diri) yang memfitnahnya adalah entri ulangsiar dari sesawang Indah. Belohog Kata Kunci Ayat Sebaris berkongsi informasi terkini, maklumat semasa dan coretan umum untuk blog reader di Malaysia. Semoga Rodziah lapor polis pada portal berita (lupa diri) yang memfitnahnya sama ada tersurat atau tersirat dapat memberi nilai-nilai yang menjadikan kehidupan lebih baik dari sebelummnya. Sekiranya perlu, boleh kongsikan/sebarkan entri Rodziah lapor polis pada portal berita (lupa diri) yang memfitnahnya ini di laman sosial. Wallahu'alam bissawab.


Rodziah lapor polis pada portal berita (lupa diri) yang memfitnahnya



19 Aug 2014





Bekas exco Selangor Rodziah Ismail hari ini membuat laporan polis terhadap portal Malaysia Gazette yang didakwa beliau memfitnahnya.



Laporan polis dibuat di ibu pejabat polis daerah Shah Alam pada 11:58 pagi ini terhadap artikel bertajuk "Rodziah lupa diri, tolak Khalid demi jawatan Ketua Wanita PKR" yang disiarkan pada18 Ogos lalu.



Rodziah berkata isi artikel tersebut adalah dusta semata-mata, berniat jahat, berunsur fitnah dan sengaja mengaibkan beliau.



"Malaysia Gazette dituntut untuk mengemukakan permohonan maaf itu secara bertulis kepada saya, di laman hadapan portal tersebut, di semua laman sosial medianya dan dalam salah satu akhbar arus perdana harian bercetak dalam masa 24 jam,” kata beliau dalam kenyataannya hari ini.



Tuntutan sama dibuat terhadap penulis artikel itu.



Rodziah berkata beliau akan meneruskan tindakan undang-undang jika tiada permohonan maaf dibuat.



Beliau satu-satunya daripada enam exco PKR dan DAP tidak dipecat Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.



Beliau meletakkan jawatan daripada kabinet Khalid Khamis lalu walaupun masih dialu-alukan oleh menteri besar Selangor itu. Malaysiakini


Rodziah lapor polis pada portal berita (lupa diri) yang memfitnahnya adalah Entri ulangsiar dari sesawang indah. Credit dan Penghargaan kepada Indah iaitu penulis/pemilik asalnya. All due respect dan Trimas kerana menghargai laman Sesawang Belohog.

Share this

0 Comment to "Rodziah lapor polis pada portal berita (lupa diri) yang memfitnahnya"

Post a Comment