Monday, August 11, 2014

Nazri: Itu 'blogger' bodoh

Nazri: Itu 'blogger' bodoh adalah entri ulangsiar dari sesawang Indah. Belohog Kata Kunci Ayat Sebaris berkongsi informasi terkini, maklumat semasa dan coretan umum untuk blog reader di Malaysia. Semoga Nazri: Itu 'blogger' bodoh sama ada tersurat atau tersirat dapat memberi nilai-nilai yang menjadikan kehidupan lebih baik dari sebelummnya. Sekiranya perlu, boleh kongsikan/sebarkan entri Nazri: Itu 'blogger' bodoh ini di laman sosial. Wallahu'alam bissawab.


Nazri: Itu 'blogger' bodoh



11 Aug 2014



Menteri Pelancongan dan Kebudayaan Datuk Seri Nazri Aziz berkata penulis blog yang mengaitkan dirinya dengan aktiviti sukan bogel di Teluk Bahang, Pulau Pinang sebagai "bodoh".



MP Padang Rengas itu berkata tuduhan yang dibuat berikutan kemunculannya di Pulau Pinang untuk mempromosikan Festival George Town pada 3 Ogos lalu adalah tidak berasas.



"Itu blogger bodoh. Kalau nak berblog biar ada otak," katanya dalam sidang media di Kuala Lumpur hari ini.



"Kalau saya balik kawasan saya, tak ada pula orang berbogel di sana. Kalau saya ini menggalakkan orang berbogel, sepatutnya di kawasan saya tiap-tiap minggu berbogellah sebab saya balik setiap minggu," katanya lagi.



Sebelum ini sebuah blog menuduh Ketua Menteri Lim Guan Eng menggalakkan kegiatan bogel, dengan mengaitkan hubungan rapat antara Lim dan Nazri yang dilihat mesra semasa Nazri berkunjung ke Pulau Pinang. Malaysiakini


Nazri: Itu 'blogger' bodoh adalah Entri ulangsiar dari sesawang indah. Credit dan Penghargaan kepada Indah iaitu penulis/pemilik asalnya. All due respect dan Trimas kerana menghargai laman Sesawang Belohog.

Share this

0 Comment to "Nazri: Itu 'blogger' bodoh"

Post a Comment