Saturday, August 23, 2014

Hina sungguh depa ni. PAS tak akan buat kerja laknat macam ni

Hina sungguh depa ni. PAS tak akan buat kerja laknat macam ni adalah entri ulangsiar dari sesawang Indah. Belohog Kata Kunci Ayat Sebaris berkongsi informasi terkini, maklumat semasa dan coretan umum untuk blog reader di Malaysia. Semoga Hina sungguh depa ni. PAS tak akan buat kerja laknat macam ni sama ada tersurat atau tersirat dapat memberi nilai-nilai yang menjadikan kehidupan lebih baik dari sebelummnya. Sekiranya perlu, boleh kongsikan/sebarkan entri Hina sungguh depa ni. PAS tak akan buat kerja laknat macam ni ini di laman sosial. Wallahu'alam bissawab.


Hina sungguh depa ni. PAS tak akan buat kerja laknat macam ni












PAS letak babi dalam masjid kemudian letak bendera PAS. pencuri tinggalkan pengenalan diri kat rumah yang dicurinya. orang bodoh je buat kerja macam tu kihkihkih

kat bendera tu pulak ditulis PAS. macam la orang tak tau itu bendera PAS kihkihkih.

PAS tidak akan kotorkan rumah ALLAH. PAS hanya akan mengimarahkan rumah ALLAH.

hanya puak yang berani robohkan rumah ALLAH saja yang berani kotorkan rumah ALLAH. kalau dah berani robohkan rumah ALLAH, setakat kotorkan apalah sangat ye tak..

sumber










Hina sungguh depa ni. PAS tak akan buat kerja laknat macam ni adalah Entri ulangsiar dari sesawang indah. Credit dan Penghargaan kepada Indah iaitu penulis/pemilik asalnya. All due respect dan Trimas kerana menghargai laman Sesawang Belohog.

Share this

0 Comment to "Hina sungguh depa ni. PAS tak akan buat kerja laknat macam ni"

Post a Comment