Sunday, August 17, 2014

Askar AS yang kencing ke atas mayat Taliban ditemui mati

Askar AS yang kencing ke atas mayat Taliban ditemui mati adalah entri ulangsiar dari sesawang Indah. Belohog Kata Kunci Ayat Sebaris berkongsi informasi terkini, maklumat semasa dan coretan umum untuk blog reader di Malaysia. Semoga Askar AS yang kencing ke atas mayat Taliban ditemui mati sama ada tersurat atau tersirat dapat memberi nilai-nilai yang menjadikan kehidupan lebih baik dari sebelummnya. Sekiranya perlu, boleh kongsikan/sebarkan entri Askar AS yang kencing ke atas mayat Taliban ditemui mati ini di laman sosial. Wallahu'alam bissawab.


Askar AS yang kencing ke atas mayat Taliban ditemui mati



sinarharian




  • Askar AS cemar mayat Taliban ditemui mati



CAROLINA UTARA - AMERIKA SYARIKAT. Bekas penembak tepat yang menimbulkan kontroversi selepas membuang air kecil pada mayat pejuang Taliban, ditemui mati Jumaat lalu.



Koperal Robert Richards, 28, ditemui mati oleh isterinya di rumah mereka di Jacksonville.



Peguam Richards, Guy Womack memberitahu, tidak terdapat sebarang unsur jenayah atau bunuh diri dalam kes kematian askar AS berkenaan.



Punca kematian mungkin disebabkan perubahan ubat-ubatan yang diambil oleh Richards.



Richards diturunkan pangkat setelah video menunjukkan beliau membuang air kecil pada tiga mayat pejuang Taliban dimuat naik ke YouTube.



Video yang dirakam pada 2012 tersebut dikecam masyarakat antarabangsa dan menaikkan kemarahan di Timur Tengah.


Askar AS yang kencing ke atas mayat Taliban ditemui mati adalah Entri ulangsiar dari sesawang indah. Credit dan Penghargaan kepada Indah iaitu penulis/pemilik asalnya. All due respect dan Trimas kerana menghargai laman Sesawang Belohog.

Share this

0 Comment to "Askar AS yang kencing ke atas mayat Taliban ditemui mati"

Post a Comment