Tuesday, July 22, 2014

Wanita dalam video buli didenda RM5,000

Wanita dalam video buli didenda RM5,000 adalah entri ulangsiar dari sesawang Indah. Belohog Kata Kunci Ayat Sebaris berkongsi informasi terkini, maklumat semasa dan coretan umum untuk blog reader di Malaysia. Semoga Wanita dalam video buli didenda RM5,000 sama ada tersurat atau tersirat dapat memberi nilai-nilai yang menjadikan kehidupan lebih baik dari sebelummnya. Sekiranya perlu, boleh kongsikan/sebarkan entri Wanita dalam video buli didenda RM5,000 ini di laman sosial. Wallahu'alam bissawab.


Wanita dalam video buli didenda RM5,000



22 Jul 2014





Mahkamah Sesyen Kuantan menjatuhkan hukuman denda RM5,000 ke atas Siti Fairrah Asyikin Kamaruddin, 30, atau Kiki yang bertindak ganas mengetuk sebuah kereta yang bergesel dengan kenderaannya Isnin lalu.



Mahkamah juga memerintahkan Kiki menjalani kerja-kerja khidmat sosial selama 240 jam dalam tempoh tiga bulan, lapor Utusan Online.



Mahkamah menjatuhkan tersebut selepas tertuduh mengaku salah dan insaf atas kesalahan yang dilakukannya pada 14 Julai lalu. Malaysiakini


Wanita dalam video buli didenda RM5,000 adalah Entri ulangsiar dari sesawang indah. Credit dan Penghargaan kepada Indah iaitu penulis/pemilik asalnya. All due respect dan Trimas kerana menghargai laman Sesawang Belohog.

Share this

0 Comment to "Wanita dalam video buli didenda RM5,000"

Post a Comment