Friday, July 18, 2014

Tiada masalah MB wanita, kata Mahathir

Tiada masalah MB wanita, kata Mahathir adalah entri ulangsiar dari sesawang Indah. Belohog Kata Kunci Ayat Sebaris berkongsi informasi terkini, maklumat semasa dan coretan umum untuk blog reader di Malaysia. Semoga Tiada masalah MB wanita, kata Mahathir sama ada tersurat atau tersirat dapat memberi nilai-nilai yang menjadikan kehidupan lebih baik dari sebelummnya. Sekiranya perlu, boleh kongsikan/sebarkan entri Tiada masalah MB wanita, kata Mahathir ini di laman sosial. Wallahu'alam bissawab.


Tiada masalah MB wanita, kata Mahathir



17 Jul 2014





Mantan perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohammad berkata tiada masalah untuk mana-mana wanita menjadi pemimpin.



Beliau menyatakan negara Islam tidak membezakan pemimpin dari segi jantina sebaliknya kebolehan.



"Kami tidak membezakan antara lelaki dan wanita. Kalau mereka (rakyat) nak wanita (jadi pemimpin) mereka akan mendapat wanita.



"Kita lihat ia berlaku di banyak negara Muslim," kata beliau ketika diminta memberi komen mengenai Selangor bakal mendapat menteri besar wanita.



Presiden PKR Datuk Seri Dr Wan Azizah Qan Ismail dispekulasikan sebagai bakal MB baru menggantikan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim susulan kritikan parti PKR terhadap beliau.Malaysiakini


Tiada masalah MB wanita, kata Mahathir adalah Entri ulangsiar dari sesawang indah. Credit dan Penghargaan kepada Indah iaitu penulis/pemilik asalnya. All due respect dan Trimas kerana menghargai laman Sesawang Belohog.

Share this

0 Comment to "Tiada masalah MB wanita, kata Mahathir"

Post a Comment