Friday, July 18, 2014

Belohog dengan MH17: Timur Ukraine Diisytihar No Fly Zone

MH17: Timur Ukraine Diisytihar No Fly Zone adalah entri ulangsiar dari sesawang Kaca Mata. Belohog Kata Kunci Ayat Sebaris berkongsi informasi terkini, maklumat semasa dan coretan umum untuk blog reader di Malaysia. Semoga MH17: Timur Ukraine Diisytihar No Fly Zone sama ada tersurat atau tersirat dapat memberi nilai-nilai yang menjadikan kehidupan lebih baik dari sebelummnya. Sekiranya perlu, boleh kongsikan/sebarkan entri MH17: Timur Ukraine Diisytihar No Fly Zone ini di laman sosial. Wallahu'alam bissawab.


MH17: Timur Ukraine Diisytihar No Fly Zone


Pihak berkuasa Ukraine pada Khamis mengisytiharkan kawasan timur negara itu sebagai zon larangan terbang selepas pesawat penerbangan Malaysia (MAS) membawa 298 penumpang terhempas di wilayah itu, kata Badan Keselamatan Penerbangan Eropah, Eurocontrol. Syarikat penerbangan Eropah dan Amerika Syarikat mengubah laluan penerbangan mereka selepas Kiev mengesahkan pesawat MAS MH17 ditembak

MH17: Timur Ukraine Diisytihar No Fly Zone adalah Entri ulangsiar dari sesawang Kaca Mata. Credit dan Penghargaan kepada Kaca Mata iaitu penulis/pemilik asalnya. All due respect dan Trimas kerana menghargai laman Sesawang Belohog.

Share this

0 Comment to "Belohog dengan MH17: Timur Ukraine Diisytihar No Fly Zone"

Post a Comment