Friday, July 18, 2014

Belohog dengan Kronologi Pesawat Malaysia Airlines (MAS) MH17

Kronologi Pesawat Malaysia Airlines (MAS) MH17 adalah entri ulangsiar dari sesawang Kaca Mata. Belohog Kata Kunci Ayat Sebaris berkongsi informasi terkini, maklumat semasa dan coretan umum untuk blog reader di Malaysia. Semoga Kronologi Pesawat Malaysia Airlines (MAS) MH17 sama ada tersurat atau tersirat dapat memberi nilai-nilai yang menjadikan kehidupan lebih baik dari sebelummnya. Sekiranya perlu, boleh kongsikan/sebarkan entri Kronologi Pesawat Malaysia Airlines (MAS) MH17 ini di laman sosial. Wallahu'alam bissawab.


Kronologi Pesawat Malaysia Airlines (MAS) MH17


Pesawat Malaysia Airlines (MAS) MH17 yang pada mulanya telah terputus hubungan pada kira-kira 1415 (GMT) dari waypoint Tamak, sekitar 50km dari sempadan Ukraine dan Rusia akhirnya disahkan pesawat MH17 jatuh terhempas oleh berita AFP. Keadaan pada ketika ini cukup tragis melihatkan gambar bangkai kapal terbang MH17 Malaysia Airlines MAS ditambah dengan situasi begitu banyak mayat

Kronologi Pesawat Malaysia Airlines (MAS) MH17 adalah Entri ulangsiar dari sesawang Kaca Mata. Credit dan Penghargaan kepada Kaca Mata iaitu penulis/pemilik asalnya. All due respect dan Trimas kerana menghargai laman Sesawang Belohog.

Share this

0 Comment to "Belohog dengan Kronologi Pesawat Malaysia Airlines (MAS) MH17"

Post a Comment