Wednesday, July 2, 2014

Belohog dengan Gambah Tanah Mendap Jalan Imbi-Jalan Hang Tuah

Gambah Tanah Mendap Jalan Imbi-Jalan Hang Tuah adalah entri ulangsiar dari sesawang Kaca Mata. Belohog Kata Kunci Ayat Sebaris berkongsi informasi terkini, maklumat semasa dan coretan umum untuk blog reader di Malaysia. Semoga Gambah Tanah Mendap Jalan Imbi-Jalan Hang Tuah sama ada tersurat atau tersirat dapat memberi nilai-nilai yang menjadikan kehidupan lebih baik dari sebelummnya. Sekiranya perlu, boleh kongsikan/sebarkan entri Gambah Tanah Mendap Jalan Imbi-Jalan Hang Tuah ini di laman sosial. Wallahu'alam bissawab.


Gambah Tanah Mendap Jalan Imbi-Jalan Hang Tuah


Satu kesesakan teruk dilaporkan berlaku di Jalan Imbi - Jalan Hang Tuah di ibu negara bermula tenghari tadi. Ia dipercayai berpunca daripada satu kejadian mendapan tanah. Berdasarkan maklumat awal yang kami terima mendapan tanah yang mengakibatkan lubang besar berlaku di lampu isyarat simpang bersilang berhampiran sebuah kawasan pembinaan. Ia turut menjejaskan perkhidmatan pengangkutan awam

Gambah Tanah Mendap Jalan Imbi-Jalan Hang Tuah adalah Entri ulangsiar dari sesawang Kaca Mata. Credit dan Penghargaan kepada Kaca Mata iaitu penulis/pemilik asalnya. All due respect dan Trimas kerana menghargai laman Sesawang Belohog.

Share this

0 Comment to "Belohog dengan Gambah Tanah Mendap Jalan Imbi-Jalan Hang Tuah"

Post a Comment