Sunday, August 24, 2014

'Kami sudah letih dengan Pas Terengganu'

'Kami sudah letih dengan Pas Terengganu' adalah entri ulangsiar dari sesawang Indah. Belohog Kata Kunci Ayat Sebaris berkongsi informasi terkini, maklumat semasa dan coretan umum untuk blog reader di Malaysia. Semoga 'Kami sudah letih dengan Pas Terengganu' sama ada tersurat atau tersirat dapat memberi nilai-nilai yang menjadikan kehidupan lebih baik dari sebelummnya. Sekiranya perlu, boleh kongsikan/sebarkan entri 'Kami sudah letih dengan Pas Terengganu' ini di laman sosial. Wallahu'alam bissawab.


'Kami sudah letih dengan Pas Terengganu'


sinarharian






  • Kongres PKR





SHAH ALAM - Perwakilan PKR dari Terengganu, Azlan Che Man hari ini menggunakan pentas Kongres PKR bagi meluahkan apa yang terbuku di hati pimpinan PKR negeri terhadap Pas di Terengganu.



Azlan berkata, PKR dan Pas di negeri itu tiada kesepakatan untuk membuat keputusan bersama, malah Pas ujarnya sering membelakangkan PKR sehingga mengguris perasaan rakan parti mereka.



"Kami sering diinjak oleh Pas Terengganu.



"Kita jangan takut untuk memberitahu kebenaran, itulah apa yang PKR alami di Terengganu," katanya pada Kongres Nasional PKR di Stadium Malawati di sini, hari ini.



Sehubungan itu, Azlan berharap kepimpinan tertinggi PKR supaya 'menjenguk' anak-anak buahnya di Terengganu agar mereka diberi layanan yang adil oleh Pas.



"Saya cukup rasa kagum dengan kepimpinan Timbalan Presiden PKR Mohamed Azmin Ali, oleh itu datang ke Terengganu bantu sekretariat PR di Terengganu," katanya.



"... buat pembetulan PR di Terengganu, kami dah letih main dengan Pas Terengganu ini," katanya.




'Kami sudah letih dengan Pas Terengganu' adalah Entri ulangsiar dari sesawang indah. Credit dan Penghargaan kepada Indah iaitu penulis/pemilik asalnya. All due respect dan Trimas kerana menghargai laman Sesawang Belohog.

Share this

0 Comment to "'Kami sudah letih dengan Pas Terengganu'"

Post a Comment