Friday, July 18, 2014

Hebat ! Roket Al-Qassam telah sampai menghampiri parlimen Knesset

Hebat ! Roket Al-Qassam telah sampai menghampiri parlimen Knesset adalah entri ulangsiar dari sesawang Indah. Belohog Kata Kunci Ayat Sebaris berkongsi informasi terkini, maklumat semasa dan coretan umum untuk blog reader di Malaysia. Semoga Hebat ! Roket Al-Qassam telah sampai menghampiri parlimen Knesset sama ada tersurat atau tersirat dapat memberi nilai-nilai yang menjadikan kehidupan lebih baik dari sebelummnya. Sekiranya perlu, boleh kongsikan/sebarkan entri Hebat ! Roket Al-Qassam telah sampai menghampiri parlimen Knesset ini di laman sosial. Wallahu'alam bissawab.


Hebat ! Roket Al-Qassam telah sampai menghampiri parlimen Knesset



18/7/14








TV Israel:

"Hamas mengejutkan kita kali ini dengan serangan terhdap Tel Aviv dan yang lebih jauh kemampuan mereka menyerang jajahan Israel di utara (Al-Quds)."


Sumber:

Qassam Media

..........



Dikhabarkan juga roket Al-Qassam ini telah sampai menghampiri parlimen Knesset. Roket HAMAS ini juga telah sampai ke rumah Menteri Luar Israel. Sementara Benjamin Netanyahu dan Ehud Barak pula kini sedang bersembunyi apabila roket yang dilancarkan Briged Al-Qassam banyak mengenai sasaran di Tebing Barat.



Allahu Akbar.








Terkini |



Tentera Hamas al-Qassam berjaya membedil kenderaan tentera zionis Israel dengan mortar.Laporan kematian dan kecederaan belum di perolehi.



sumber;

GazaNow

Aman Palestin's photo.




Hebat ! Roket Al-Qassam telah sampai menghampiri parlimen Knesset adalah Entri ulangsiar dari sesawang indah. Credit dan Penghargaan kepada Indah iaitu penulis/pemilik asalnya. All due respect dan Trimas kerana menghargai laman Sesawang Belohog.

Share this

0 Comment to "Hebat ! Roket Al-Qassam telah sampai menghampiri parlimen Knesset"

Post a Comment