Monday, July 14, 2014

Belohog dengan Sejarah Briged Al-Qasam dan Fakta Briged Al-Qasam

Sejarah Briged Al-Qasam dan Fakta Briged Al-Qasam adalah entri ulangsiar dari sesawang Kaca Mata. Belohog Kata Kunci Ayat Sebaris berkongsi informasi terkini, maklumat semasa dan coretan umum untuk blog reader di Malaysia. Semoga Sejarah Briged Al-Qasam dan Fakta Briged Al-Qasam sama ada tersurat atau tersirat dapat memberi nilai-nilai yang menjadikan kehidupan lebih baik dari sebelummnya. Sekiranya perlu, boleh kongsikan/sebarkan entri Sejarah Briged Al-Qasam dan Fakta Briged Al-Qasam ini di laman sosial. Wallahu'alam bissawab.


Sejarah Briged Al-Qasam dan Fakta Briged Al-Qasam


SUKAR untuk ditakrifkan sama ada Hamas dan Al-Qassam mempunyai cukup kekuatan untuk melawan rejim Zionis dalam mempertahankan bumi Gaza. Tetapi kekuatan kumpulan pejuang ini tidak boleh dipandang ringan oleh kuasa luar terutama Amerika Syarikat mahupun Rusia. Sifat Bridged Al-Qassam Sejarah Hamas dan Sejarah Fatah Harakatul Muqawwamatil Islamiyyah (Hamas) dibentuk secara rasmi pada

Sejarah Briged Al-Qasam dan Fakta Briged Al-Qasam adalah Entri ulangsiar dari sesawang Kaca Mata. Credit dan Penghargaan kepada Kaca Mata iaitu penulis/pemilik asalnya. All due respect dan Trimas kerana menghargai laman Sesawang Belohog.

Share this

0 Comment to "Belohog dengan Sejarah Briged Al-Qasam dan Fakta Briged Al-Qasam"

Post a Comment