Saturday, July 5, 2014

Belohog dengan Datuk Sharifah Aini meninggal dunia

Datuk Sharifah Aini meninggal dunia adalah entri ulangsiar dari sesawang Kaca Mata. Belohog Kata Kunci Ayat Sebaris berkongsi informasi terkini, maklumat semasa dan coretan umum untuk blog reader di Malaysia. Semoga Datuk Sharifah Aini meninggal dunia sama ada tersurat atau tersirat dapat memberi nilai-nilai yang menjadikan kehidupan lebih baik dari sebelummnya. Sekiranya perlu, boleh kongsikan/sebarkan entri Datuk Sharifah Aini meninggal dunia ini di laman sosial. Wallahu'alam bissawab.


Datuk Sharifah Aini meninggal dunia


Biduanita negara, Datuk Sharifah Aini atau lebih mesra dengan panggilan Kak Pah meninggal dunia awal pagi Sabtu di Pusat Perubatan Pakar Damansara. Allahyarham yang berusia 61 tahun menghembuskan nafas terakhirnya pada pukul 1.26 akibat jangkitan pada paru-paru. Allahyarham telah dimasukkan ke unit rawatan rapi di Pusat Perubatan Pakar Damansara pada Selasa. Punca Syarifah Aini meninggal kerana

Datuk Sharifah Aini meninggal dunia adalah Entri ulangsiar dari sesawang Kaca Mata. Credit dan Penghargaan kepada Kaca Mata iaitu penulis/pemilik asalnya. All due respect dan Trimas kerana menghargai laman Sesawang Belohog.

Share this

0 Comment to "Belohog dengan Datuk Sharifah Aini meninggal dunia"

Post a Comment