Monday, June 9, 2014

Belohog dengan Tujuh Tanda-tanda Bulan Ramadan Malaysia 2014

Kata Kunci Ayat Sebaris mengenai 7 Tanda-tanda ketibaan Bulan Ramadan Malaysia 2014 di Sesawang Belohog. Menariknya Suasana Ramadhan di Malaysia kerana Aura Ramadhan dapat dirasakan 30 hari lebih awal dari Tarikh sebenar bermulanya Puasa di Bulan Ramadhan. Semuanya berlaku dengan kehadiran beberapa tanda unik yang hanya ada di Malaysia.

Belohog dengan Tujuh Tanda-tanda Bulan Ramadan Malaysia 2014

Walaupun anak bulan Ramadan lama lagi akan muncul, beberapa tanda-tanda awal sudah dilihat, didengar, dibaca malah dirasai oleh kita semua bahawa bulan puasa sudah hampir tiba. Berikut ialah 7 Tanda Unik yang menunjukkan Ramadhan hampir tiba. Menariknya ia hanya ada di Malaysia

Suara Manja Perempuan Berbisik

Seminggu dua ini semasa mendengar siaran radio ketika kenderaan merangkak dan terperangkap dalam kesesakan teruk pulang dari pejabat, tiba-tiba nyanyian di stesen pilihan terhenti.

Dalam keresahan melihat kenderaan merangkak seperti kura-kura, dan bimbang petrol dalam tangki akan habis, kedengaran suara seorang perempuan begitu manja dan menggoda, berbisik: "Yusuf Taiyoob...." .

reBlog

Untuk Tanda-Tanda Unik seterusnya sila ke Tujuh Tanda-tanda Bulan Ramadan Malaysia 2014 untuk bacaan sepenuhnya. Oh Belohoknya!

Share this

0 Comment to "Belohog dengan Tujuh Tanda-tanda Bulan Ramadan Malaysia 2014"

Post a Comment